Дромомания

Turkish Airlines възобновява част от международните си полети

Turkish Airlines възобновява част от международните си полети
Turkish Airlines възобновява част от международните си полети

Очаква се самолетите от и до България да полетят отново през юли

През този месец Turkish Airlines ще възобнови част от своите международни полети. Това се случва след близо двумесечна пауза, въведена като част от мерките за предотвратяване на разпространението на COVID-19.

Първите новостартирали маршрути на авиокомпанията са до Великобритания, Германия, Холандия, а от 19 юни отново ще бъдат пуснати и част от тези до САЩ и Далечния Изток.

Към момента се очаква полетите от и до България да бъдат подновени през юли.

Основана през 1933 г. с флотилия от едва 5 самолета, Turkish Airlines лети до над 315 дестинации по целия свят – повече от всяка друга авиокомпания в глобален мащаб.

Заради пандемията COVID-19 и като част от мерките, предприети с цел да се ограничи разпространението ѝ, през март превозвачът трябваше да спре международните си полети за няколко месеца. От 11 юни Turkish Airlines започна да възобновява част от тях, а от 1 юни – и вътрешните маршрути.

Полетите до Чикаго, Вашингтон и Шанхай са сред първите, които ще бъдат подновени на 19 юни.

Следват от тези до Маями – на 22 юни, и до Лос Анджелис, Хонконг и Сеул – на 24 юни. Пълният списък с маршрути за този месец може да бъде открит на официалния уебсайт на авиокомпанията тук.

В сегашната предизвикателна и динамична ситуация Turkish Airlines предлага на пасажерите гъвкави възможности за пътуване.

Всички клиенти, закупили билети в периода 21 март – 20 юни 2020 г., могат да ги презаверяват за друг полет до 31 декември 2021 г. или да ги заменят за отворен билет.

Безопасното и удобно пътуване за всички пътници е основен приоритет на Turkish Airlines, затова авиокомпанията е взела нови допълнителни мерки за сигурност, включващи безплатни хигиенни комплекти, предоставяни на борда, ограничаване на броя лични вещи, позволени на борда, разполагане на защитни панели на точките за обслужване, както и въвеждане на автоматизирани гишета за чек-ин на багажа, нови правила за бординг, започващ вече с пасажерите от последните редове, назначаване на хигиенни специалисти като част от екипажа и други.

Please follow and like us:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *