
Асоциация „Докосни дъгата“ провокира обществото към превенция на агресията
Песента и видеоклипът са част от кампанията, съпътстваща реализацията на проекта на асоциация „Докосни дъгата“ и Министерството на младежта и спорта – “Младите хора – Бъдещето на България – в действие”, който се изпълнява по Национална програма за изпълнение на младежки дейности по чл. 10а от Закона за хазарта.
Създаването на песен и видеоклип „ОБЕДИНЕНИ“ има за цел да провокира вниманието на младите хора и обществеността към превенция на агресията и приобщаване на децата и младежите с диабет тип 1, които проявяват смелост и се включват. В самият клип има участие над 40 деца и младежи с диабет тип 1.
Редица изследвания показват значимостта на влиянието на музикалния бранш върху поведението на аудиторията. Музиката е средство, което оказва силно влияние върху настроението и емоциите на човека.
Клипът ще бъде представен на два езика – български език официален и втори на английски език. Музикалното произведение на български език ще бъде промотирано във всички български радиа и телевизии, с цел по-широка публичност и по-голяма аудиторна ангажираност в страната.
Музикалният двуезичен видеоклип ще помогне да се популяризира идеята „не на агресията“ и по-голяма обществена ангажираност в България и извън пределите й. Вторият вариант на песента, който ще бъде на английски език, ще се разпространи чрез канали за социални медии като YouTube , Facebook и други в цяла Европа.
Музикалното произведение е изпълнено от артист, отговарящ на изискванията на организацията – креативен, артистичен, с гласови данни и актуален. В него участие взимат едни от най-известни български спортисти и младежи от цялата страна.

Участници:
Изпълнител Валентина Александрова
Младежите на Асоциация „Докосни дъгата“;
Деца набор 2008 от Школата на ЦСКА София;
Младежки национален отбор по футбол;
Селекционер на Младежки Национален Отбор – Александър Димитров;
Футболисти на ПФК ЦСКА – София – Иван Турицов, Тонислав Йорданов, Валентин Антов, Асен Дончев, Йоан Бауренски, Християн Петров.
Георги Терзиев – футболист на ПФК „Лудогорец“
Футболисти на ПФК „Черно море“ – Илиян Илиев Джуниър, Виктор Попов
Футболисти: Петко Христов – ACF „FIORENTINA“, Георги Русев – ФК„ ЦСКА 1948“
Йордан Минчев – баскетболист от БК „Левски Лукойл“
Станимира Петрова – световна и европейска шампионка по бокс;
Радослав Панталеев – вицесветовен шампион по бокс;
Даниел Асенов – Тайсъна – 6-кратен европейски шампион по бокс
Елица Янкова – олимпийска медалистка по борба
Ренета Камберова – олимпийска медалистка по художествена гимнастика.
Божидар Темелков – световен шампион по само и два пъти балкански шампион по джудо
Младежи от „Волейболна академия Стойчев – Казийски“,
С главен треньор Велизар Пашов и треньор Валери Банчев
Цвета Галунова – Международен майстор на спорта – Шахмат
С подкрепата на Комплекс „Камчия“, Български футболен съюз, Българска федерация по бокс, дизайнерска къща Галинел, Уестърн БГ, фирма „Полихронов 2002“ ООД
Песента и видеоклипът са част от кампанията, съпътстваща реализацията на проекта на асоциация „Докосни дъгата“ и Министерството на младежта и спорта – “Младите хора – Бъдещето на България – в действие”, който се изпълнява по Национална програма за изпълнение на младежки дейности по чл. 10а от Закона за хазарта.
Създаването на песен и видеоклип „ ОБЕДИНЕНИ“ има за цел да провокира вниманието на младите хора и обществеността към превенция на агресията и приобщаване на децата и младежите с диабет тип 1, които проявяват смелост и се включват. В самият клип има участие над 40 деца и младежи с диабет тип 1.
Редица изследвания показват значимостта на влиянието на музикалния бранш върху поведението на аудиторията. Музиката е средство, което оказва силно влияние върху настроението и емоциите на човека.
Клипът ще бъде представен на два езика – български език официален и втори на английски език. Музикалното произведение на български език ще бъде промотирано във всички български радиа и телевизии, с цел по-широка публичност и по-голяма аудиторна ангажираност в страната.
Музикалният двуезичен видеоклип ще помогне да се популяризира идеята „не на агресията“ и по-голяма обществена ангажираност в България и извън пределите й. Вторият вариант на песента, който ще бъде на английски език, ще се разпространи чрез канали за социални медии като YouTube , Facebook и други в цяла Европа.
Музикалното произведение е изпълнено от артист, отговарящ на изискванията на организацията – креативен, артистичен, с гласови данни и актуален. В него участие взимат едни от най-известни български спортисти и младежи от цялата страна.
Предвид характеристиките на целевата група, разпространението на материалите и продуктите в социални медии ще бъде най-ефективно при достигането до младежите.